Lihaskuntoharjoittelu

Vaatetus


Sopivat treenivaatteet ja sisäliikuntakengät. Myös tärkeät olla mukana juomapullo ja hikipyyhe.


Kiertoharjoittelu pienryhmässä (2 – 3 henkilö)



Kiertoharjoittelu on tehokas ja vauhdikas tapa treenata lihaksistoa. Se kehittää lyhyessä ajassa sekä lihaskuntoa että –kestävyyttä. Samalla yleiskunto kohenee ja kehon rasvaprosentti laskee.

Kiertoharjoitteluun kuuluu harjoittelu oman kehon painolla sekä erivälineillä mm. TRX, kahvakuula, käsipainot.

Kiertoharjoitteluun sisältyy varsinainen treeniharjoittelu lisäksi lämmittely ja palautus. Tunnin kesto on 45 min


Ilmoittautuminen voit tehdä tästä


X Body pienryhmässä (2 – 3 henkilö)




X Body on 45 min kestävä monipuolinen ja tehokas lihaskuntotreeni, jossa treenataan koko kehon lihakset. Energiakulutus on tällä tunnilla suuri, siksi se sopii kaikille.

Treeneihin koostuu:

- 3 min alkulämmittely

- 15 liikettä kaksi kierrosta 1 min per liike. Liikkeet tehdään pitkä- tai keskikestoisia sarjoina Treenaaja päättää itse treenitehokkuuden.

- 2 min palautus

- välineet: mm. levytanko, käsipainot, kahvakuula, kuminauhat, jumppapallo, BOSSU.

Ilmoittautuminen voit tehdä tästä


M Body pienryhmässä (2 – 3 henkilö)


M Body on 45 min keskivartalotreeni. Tavoitteena on vahvistaa keskivartaloa ( vatsa-, selkälihakset, pakarat ja reidet ) , parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa. Tunti sopii kaikille.

Muista ottaa oma jumppamatto mukaan

Ilmoittautuminen voit tehdä tästä


Body Flex pienryhmässä (2 – 3 henkilö)


Body Flex on 45 min kestävä venyttely ja kehon hallinta tunti. Tavoitteena on parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja koordinaatiota. Tunti sopii kaikille.

Muista ottaa oma jumppamatto mukaan

Ilmoittautuminen voit tehdä tästä


Toiminnallinen harjoittelu pienryhmässä (2 – 3 henkilö)



Toiminnallinen harjoittelu on kehon kokonaisvaltainen treeni, joka tarkoituksena on parantaa kaikkia osa-alueita mm. kestävyyttä, lihaskuntoa, liikkeenhallintaa, liikkuvuutta samanaikaisesti.

Myös kehittää keskivartalon hallintaa, tasapainoa ja ryhtiä. Harjoittelun aloittaminen on helppoa ja se kuluttaa valtavasti energiaa. Treeni on sopiva painonhallintaa ja painonpudotusta varten.

Treeneissä käytetään oman kehon painoa sekä eri välineitä mm. TRX, kahvakuula, käsipainoa.

Toiminnallinen harjoitteluun sisältyy varsinainen treeniharjoittelu lisäksi lämmittely ja palautus. Tunnin kesto on 45 min

Ilmoittautuminen voit tehdä tästä